W naszej firmie stawiamy na ciągły rozwój i szukamy nowych rozwiązań dla oferowanych przez nas usług. W dobie pandemii część podjętych przez nas projektów okazała się szczególnie istotna i trafiona. Jednym z nich jest zakończona w maju 2020 inwestycja związana z budową centrum zdalnego zarządzania większością procesów realizowanych przez obie spółki Envipro.
Całodobowy monitoring w czasie rzeczywistym wraz z różnorodnymi rozwiązaniami technologicznymi wprowadziły zupełnie nowy poziom możliwości. Poza podniesieniem poziomu bezpieczeństwa wykonywanych usług i scentralizowaniem procesów kontroli i zarządzania, udało nam się zapewnić niezakłócony przepływ informacji przy minimalnym bezpośrednim kontakcie między pracownikami.
Aplikacja TaskLink to narzędzie służące do tworzenia zleceń i ich bieżącej kontroli. Za pomocą kilku kliknięć pracownik może zlecić nowe zadanie firmie zewnętrznej, a ta zostanie natychmiast powiadomiona o jego szczegółach. Envipro wykorzystuje TaskLink przede wszystkim do przyjmowania zleceń związanych z odbiorem odpadów, jednak elastyczność tego systemu sprawia, że może on zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta zarówno pod względem typu zadań, jak i integracji z zewnętrznymi systemami zarządzania pracownikami (takich jak Synchroteam, Microsoft Teams, Kalendarz Office365, Kalendarz Google, powiadomienia SMS).
Aplikacja WFMS (z ang. Waste Flow Management System) to stosowany przez Envipro program magazynowy, który zapewnia sprawne zarządzanie towarem przyjmowanym, magazynowanym oraz wydawanym. Każdy nowy produkt otrzymuje swój indywidualny numer wraz z kodem QR, który zostaje zeskanowany i wprowadzany do systemu ze wszystkimi istotnymi informacjami na jego temat. W każdej chwili można sprawdzić jego status, dane szczegółowe oraz aktualne miejsce magazynowania. Dostępny jest również podgląd rejestru wydań, w którym znajduje się historia wydanych dokumentów generowanych w momencie odbioru towarów przez kierowcę.